Известие

Collapse
No announcement yet.

Спря отведнъж в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спря отведнъж в движение

    Днес сутринта локомотива мина 800 метра съвсем нормално и отведнъж изгасна. Без прекъсвания или придърпване. Пак ми се очертава весела събота. Явно не качва нафта защото иначе стартера си върти. Обаче ме притеснява и това че ми се стори че и самата помпа е мокра.
    И това за благодарност че вчера му купих нова муфа за климатика от Балканстар.
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

  • #2
    да не е станало нещо по време на смяната на тая муфа и сега да се е проявило?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Какво да стане. Най-много някоя букса да покрай компресора да се е разхлабила. Ама пък и вчера поработи малко а и днес си запали и си вървеше добре преди да спре
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        абе огледай да няма смачкан кабел или конектор нещо от ремонта...


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Така първоначален оглед:
          Когато е на контакт към гнп то отпред идва ток. На буксата на отзад идват едни 6 волта ама може и уреда да не отчита (пък то било нивомера). А и май няма помпа в резервоара защото няма повече кабели.
          Last edited by Alexanderbb; d.m.y г., 12:10.
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            Ако е проблем с помпата трябва поне да претръска преди да огасне щом е изгаснала изведнъж е поскоро електрически проблема а може да е аларма или имобилайзер
            Alfa 155 2,5TD

            Comment


            • #7
              Малко вероятно, но пък симптомите са ми прясно познати и е лесно за проверка: провери на ръка клемите на акумулатора - сигурно са го разкачали при ремонта.

              Аз завчера така ненадейно увяхнах на кръстовището на Сливница и Константин Величков в сутрешната гмеж - угасна и светна лампата на имобилайзера. Стартерът си върти нормално, всичко по таблото и аварийките си свети стабилно, обаче не пали Достатъчно беше да развъртя едната клема (леко хлабава) и всичко си тръгна. Като страничен ефект се оправи и един проблем с алармата, за който бях набедил сирената - централното си работи перфектно, а звук има от време на време Не че имам разумно обяснение на този феномен... как от една и съща жица към акумулатора едни системи са доволни, а други - не.
              Last edited by bass; d.m.y г., 15:15.

              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
              Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

              Comment


              • #8
                за сега е сигурно че към дюзите не отива грам нафта. Акумулатора се зарежда щото падна, а вчера не ми беше до това. Пък и в ръководствата този мотор не се спомева така се всичкото мерене на тоци е направо теоретично. На радиатора е закачена голяма букса с много кабели а по долу има още един. какво трябва да тече по тях ако някой има идея да казва
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  Ами като искаш повече идеи дай повече симптоми.
                  Alfa 155 2,5TD

                  Comment


                  • #10


                    Така финала за сега на темата е следния. След два дена безуспешни опити да бъде открита причината за непаленето, миналия петък сутринта си запалила сама. От тогава до сега няма никакви проблеми с паленето. Като си я прибера ще и направя и една подробна инспекция на алармата за всеки случай
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      пак

                      Вчера пак направи същия номер. Подминавам катаджийте на път за Пловдив и се засилвам по магистралата. Стигнах 130 и изведнъж загуби мощност и загасна. Добре че се движеше защото след сваляне на 4та и внимателно пускане на съединителя пак запали, повървя малко чудейки се да спира ли и да се оправя и после изведнъж тръгна. След 5 - 6 километра пак същия номер. На Ихтиман спрях и погледнах и както очаквах горивната помпа пак беше в нафта. По-нататък до Пловдив и обратно мизерии не е правила но явно има някакъв проблем в самото ГНП. Маркучите са здрави и не тече от тях а така да и изчезва изведнъж горивото в съчетание с теч по корпуса за първи път виждам
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        На мен преди няколко седмици така ми загасна пред Фантастико в квартала. Оправи се веднага и нямаше проблеми, докато изведнъж не спря да пали въобще. Бях убеден, че е акомулатор, но се оказаха зацапани клеми. Почисих ги до метала с шкурка, мисля да ги намажа и с мед и се надявам да няма повече такива издънки.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          пали въобще. Бях убеден, че е акомулатор, но се оказаха зацапани клеми. Почисих ги до метала с шкурка
                          Окислени клеми се чистят с вода.


                          Относно проблема с гасненето. Вярно че аз карах TS но по същия начин и на мен угасна без никакво предърпване или каквото и да е. Просто умря. Проблема беше едно от релетата при акумулатора.
                          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                          Comment


                          • #14
                            бе стига с този акумулатор. все пак става дума за дизел, а и акумулатора е съвсем нов, респективно при смяната клемите бяха почистени и затегнати. Отделно няма как заради ток изведнъж помпата да се олее с нафта.
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                              Окислени клеми се чистят с вода.


                              Относно проблема с гасненето. Вярно че аз карах TS но по същия начин и на мен угасна без никакво предърпване или каквото и да е. Просто умря. Проблема беше едно от релетата при акумулатора.
                              Как по-точно се чистят с вода?
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment

                              Working...
                              X